پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118804
با اکراه قبول کردم به استقلال بيايم
تاریخ انتشار : 1393/06/17 08:35:49
نمایش : 1815
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: با اکراه اين مسئوليت را قبول کردم چرا که استقلال بسيار بزرگ است و من فرد کوچکي هستم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهرام افشارزاده، در حاشيه چهارمين گردهمايي پيشکسوتان ورزش ايران گفت: زبان از بيان بزرگي پيشکسوتان قاصر است. من از همه حاضران تشکر مي‌کنم که در اينجا حضور دارند. همه حاضران در اين مراسم از اراده آهنين برخوردار هستند و اين روحيه و اراده ستودني است. از اينکه در اين همايش حضور دارم، خوشحالم و از مسئولاني که در ايجاد اين جمع نقش داشته‌اند، متشکرم.



وي در ادامه با اشاره به قبول سمت مديرعاملي استقلال تصريح کرد: من با اکراه مديرعاملي استقلال را قبول کردم چرا که استقلال بسيار بزرگ است و من فرد کوچکي هستم. با اين همه خوشحالم که در موفقيت گام برمي‌داريم و من دست همه همکارانم را در اين تيم مي‌بوسم. در استقلال پيشکسوتان زيادي حضور دارند که بايد قدردان آنها باشيم.



افشارزاده ادامه داد: امروز افراد بزرگي از جمله دکتر توفيقي کمک‌هاي زيادي براي بقاي باشگاه استقلال انجام داده‌اند. وي هفته گذشته کمک بزرگي به يکي از قهرمانان پارالمپيک تيراندازي با کمان انجام و اين قهرمان را تا سال ۲۰۱۶ مورد حمايت خود قرار داد. وجود اين افراد در جامعه ورزشي ما محدود است و بايد قدر آنها را بدانيم.



مديرعامل باشگاه استقلال در پايان با تشکر از دست اندرکاران اين همايش گفت: از همه مسئولاني که اين مراسم را برگزار کردند، متشکرم. همچنين مي‌خواهم موفقيت واليبال و بسکتبال ايران را هم به مسئولان، اهالي ورزش و وزير محترم تبريک بگويم و خيلي دوست داشتم که ايشان هم در اين جمع باشند و اميدوارم ايشان در همايش‌هاي بعدي حضور داشته باشند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html